  • Data: 2010-05-25 22:03:44
    Temat: Re: pytanie o nazwe
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:htfqia$oi9$1@news.onet.pl...

    > Inne, ale to nie znaczy, że mogę sobie bez problemu założyć produkcję
    > oprogramowania pod nazwą
    >
    > Microsoft Przemysław Adam Śmiejek
    >
    > albo produkcję sprzętu elektronicznego
    >
    > Sony Przemysław Adam Śmiejek

    A pamietacie co do niedawna było pod adresem www.micorsoft.pl ? Firma
    sprzedająca zioła i stan ten trwał dość dużo lat. Może od czterech, max
    pięciu lat adres ten należy do tego "prawdziwego" microsoftu
    Microsoft czy Sony jako znaki słowno-graficzne są chronione, tym bardziej
    że nie są to polskie słowa, ale nazwy zbudowane na powszechnie używanych
    słowach jak "Karateka" czy "Mleko" trudno jest lub wcale nie można zastrzec.
    Nazwy skrócone raczej nie występują w obrocie tylko w reklamach czy
    ogłoszeniach. W dokumentach dotyczących obrotu funkcjonują nazwy pełne.
    --
    Jackare