    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pytanie o ksiazke telefoniczna w internecie
    Date: Wed, 04 Dec 2002 21:32:04 +0100

    Użytkownik Kaja napisał:

    > Zapytaj ich jak się nazywają,to jak będa chcieli to Ci się przedstawią.
    > Widzę,że masz obsesję i nie możesz sobie udarować,że nic o ludziach nie
    > możesz się dowiedzieć.

    Kurcze, po prostu zwaliłas mnie z nóg.
    W całym swoim zyciu nie znalazłam nikogo kto potrafiłby z jednego
    akapitu postawic tak fachową diagnozę.
    Niesamowite, powinnas na tym trzaskac kase a nie marnowac talent...
    Psychologia to cos dla Ciebie. Brak poczucia absurdu i smieszności to
    cecha bardzo pomocna w tym zawodzie.

    A ja widze że masz obsesję na punkcie prywatności.
    Pewnie nie płacisz kartami bo tam na kwitku zostaje twoje nazwisko...
    Ten gośc co chciał numerek mieszkania usunąć ze swojego domofonu to
    jakis twój bliższy krewny, co?

    > Jeżeli wzywa się pogotowie,czy policję,to podaje się dokładny
    > adres,imię,nazwisko...Nie martw się...pogotowie trafi do chorego.

    Obys trafiła na sąsiadów którzy w każdym calu uszanuja twoje prawo do
    prywatności. Serdecznie Ci tego życzę...
    Np. nie zainteresuja sie dlaczego jacyś ludzie wynosza Ci z mieszkania
    wszystkie meble... W końcy to Twoja prywatna sprawa...

    > Zapraszony gość też trafi...Nie martw się cudzymi sprawami ;-)
    Może przeczytaj to zdanie jeszcze raz. Albo dwa razy.
    Jak nie najdzie Cie refeksja, to juz nic Ci nie pomoże...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl