    From: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pytanie o ksiazke telefoniczna w internecie
    Date: Wed, 4 Dec 2002 12:31:03 +0100

    Wed, 04 Dec 2002 11:38:18 +0100,Maddy wrote in
    <asklvc$2el$1@news.tpi.pl>:

    > Lokatorzy jeszcze sie nie znaja, a jeżeli juz to "z widzenia", nie po
    > nazwisku. Kojarzę panią z dwojka koszmarnych dzieci, pana z długa broda,
    > strasznie starego staruszka (wygląda na sto lat :-) czy gościa z
    > jamnikiem. Mówimy sobie dzień dobry, wymieniamy uwagi na temat
    > sprzatania, jakośc pracy dozorcy czy administratora albo odpadających
    > płytek przy garażach. Ale jak sie ci ludzie nazywają?

    Zapytaj ich jak się nazywają,to jak będa chcieli to Ci się przedstawią.
    Widzę,że masz obsesję i nie możesz sobie udarować,że nic o ludziach nie
    możesz się dowiedzieć.

    > Prywatnośc prywatnościa, ale niektórzy chcieliby wymazac się na dobre.
    > Tylko potem pogotowie może do nich nie trafić...

    Jeżeli wzywa się pogotowie,czy policję,to podaje się dokładny
    adres,imię,nazwisko...Nie martw się...pogotowie trafi do chorego.
    Zapraszony gość też trafi...Nie martw się cudzymi sprawami ;-)

    --
    Kaja