    From: Janusz Sobczak <j...@f...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pytanie o allegro
    Date: Tue, 19 Jun 2007 13:00:40 +0200

    Janusz Sobczak napisał(a):
    > Pare dni temu przeglądając aukcje trafiłem na tytuł "okazja super
    > tanio" opccja kup teraz za " 10.00 " przejrzałem zdjęcia i jak okazja to
    > okazja bach i zalicytowałem i aukcję wygrałem.Po paru godzinach gościu
    > do mnie odpisuje po mojej próbie kontaktu z nim że bym lepiej czytał bo
    > w opisie jest że " 10 tyś " i to jest pomyłka.Wystawił przedmiot od nowa
    > za "10000.00 ".
    > Co według Was ma począć z tym faktem.
    > Janusz
    Taką dostałem odpowiedz od allegro :

    /Witam,

    Dziękuję za wiadomość,

    Uprzejmie informuję, że w aukcji o numerze xxxxxxxxxxx została zawarta
    wiążąca umowa kupna i obie strony transakcji są zobowiązane do jej
    finalizacji. Sprzedający jest zobowiązany do sprzedaży wylicytowanego
    przedmiotu za cenę końcową licytacji powiększoną ewentualnie o koszty
    przesyłki. Jeżeli Sprzedający zmienia warunki umowy bez porozumienia z
    Kupującym, żąda wyższej kwoty bądź odmawia sprzedaży przedmiotu, może
    Pan odstąpić od umowy kupna.

    W sytuacji kiedy Sprzedający wystąpi o zwrot prowizji będzie miał Pan
    możliwość złożenia stosownych wyjaśnień, na podstawie których może
    zostać przyznane Sprzedającemu ostrzeżenie.

    Jeśli transakcja nie została sfinalizowana, ma Pan również możliwość
    dochodzenia swoich praw przed sądem, ze względu na niewywiązanie się
    przez Kontrahenta z cywilnoprawnej umowy kupna-sprzedaży.

    Obie strony transakcji mają prawo do podsumowania jej wystawieniem
    Kontrahentowi komentarza.

    Pozdrawiam serdecznie,

    -- Marcin Nowak Zespół Allegro/

    Janusz