  • Data: 2004-08-07 08:45:09
    Temat: Re: pytanie dot. prawa bankowego
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 4 Aug 2004, Traaq wrote:
    [...]
    >+ > czepiam się TYLKO JEDNEGO:
    >+ > *** PORÓWNYWANIA PYTANIA O DOTARCIE PRZELEWU ZE SPRAWDZANIEM
    >+ > SALDA BĄDŹ UZYSKIWANIEM JAKIEJKOLWIEK INFORMACJI O KONCIE ***
    >+ >
    >+ Większość skomentowałem w innym poście ale powyższego zdzierżyć nie
    >+ mogę :-\\

    ....ja też ;)

    >+ Może jest tu ktoś z zacięciem pedagogicznym i wytłumaczy panu...

    ...że jest drobna różnica w uzyskaniu odpowiedzi "dotarło" i "ile
    jest po dotarciu".
    To jest mniej więcej taka sama różnica jak między prawem do wglądu
    w księgę wieczystą "tak w ogóle" a wglądem w dział obejmujący zapisy
    dotyczące hipoteki.
    Myślę że możemy dać sobie spokój, google cały wątek zapamięta ;)

    pozdrowienia, Gotfryd