  • 1. Data: 2004-04-27 09:46:47
    Temat: [pytanie] auto i "za-graniczny" wspolwlasciciel
    Od: "Michal" <d...@w...pl>

    witam

    czy kupujac auto za granica i bedac jego wspolwlascicielem (na spolke z
    bratem mieszkajacym na stale w niemczech) moge jezdzic w polsce na
    "niemieckich" numerach a ubezpieczyc i robic przeglady auta w polsce? Nie
    bede ukrywal - chodzi mi o unikniecie oplat celnych (akcyza) ?
    Jak to wyglada ze strony prawnej?

    Michal
    d...@w...pl

  • 2. Data: 2004-04-27 09:57:28
    Temat: Re: [pytanie] auto i "za-graniczny" wspolwlasciciel
    Od: "Michal" <d...@w...pl>

    Użytkownik "andrzej" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ten tydzień przecież wytrzymasz chyba?

    z tego co zdazylem sie zorientowac akcyza zostaje.. nawet po 1-szym maja
    stad moje pytanie.

    Pozdrawiam

    Michał

  • 3. Data: 2004-04-27 09:58:00
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Michal" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    >chodzi mi o unikniecie oplat celnych (akcyza) ?

    Ten tydzień przecież wytrzymasz chyba?

    andrzej

  • 4. Data: 2004-04-27 10:23:02
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Michal" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    po 1 maja spokojnie bedziesz mogl jezdzic na niemieckich blachach jesli
    bedziesz wspolwlascicielem