  • Data: 2002-08-19 11:41:07
    Temat: Re: pytanie
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D) szukaj wiadomości tego autora

    From: Jarek <l...@h...pl>
    To: <p...@n...pl>
    Sent: Saturday, August 17, 2002 11:59 PM
    Subject: pytanie

    > Witam,
    >
    > czy przepisywanie tekstów - prac magisterskich i licencjackich jest
    legalne
    > ?
    > Tzn czy trzeba cos rejestrować w urzędzie skarbowym ?

    Wiesz chlopie, w zasadzie to trzeba rejestrowac... ale jesli tego
    miesiecznie nie bedzie duzo... - to ja mysle ze pod znikoma szkodliwosc
    spoleczna podciagnac to mozna - inaczej bedziesz stukal w te swoja
    klawiaturke po to, by ZUS mial co miesiac 600 zl na kolejne wille i
    prezesowskie przekrety.
    Jak nie zarejestrujesz to co najwyzej mala grzywna za wykroczenie (z UDG -
    jesli sie znajdzie zyczliwa konkurencja) - a jak zarejestrujesz, to ci sie
    przy najblizszej kontroli z Urzedu Skarbowego dobiora do narzedzi pracy
    (komputera) a za piractwo... - to moga byc niezle jaja...
    Pozdrawiam - Realista

    Zostaniesz ze mna na stale? >>> http://link.interia.pl/f163a