  • 11. Data: 2004-05-19 06:17:08
    Temat: Re: =?ISO-8859-2?Q?Re=3A Re=3A przesz=B3a egzekucja a nowy kredy
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User " Ginger" <g...@N...gazeta.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c8etel$bqv$1@inews.gazeta.pl

    > Świetnie, w końcu wiem jak żyć. Płeć jest doskonale widoczna w formach
    > czasownikowych, więc polecam czytanie ze zrozumieniem, jak również
    > stosowanie się do ducha, a nie litery Netykiety - Twoje chamskie uwagi
    > o "mamusi" są znacznie gorsze niż moje przeoczenie, a Twój wkład
    > merytoryczny żaden.

    Dlaczego chamskie?. Czyżbym powiedział coś niewłaściwego
    pod adresem Twojej mamy?.
    Merytorycznych odpowiedzi możesz oczekiwać_żądać u prawnika
    którego opłacisz zaś tu jest grupa dyskusyjna i odpowiedzi nie są
    obowiązkowe, szczególnie gdy pytający(a) z premedytacją
    lekceważy ogólnie przyjęte zasady. Polecam:
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Tanie wina są dobre gdyż są tanie i dobre."

  • 12. Data: 2004-05-19 06:50:14
    Temat: Re: Re: przeszła egzekucja a nowy kredyt
    Od: "Spidi" <ROT47.3=F6]HA@ROT13.jc.abfcnz.4.erzbir.cy>

    Andrzej_K wrote:
    > User " Ginger" g...@g...SKASUJ-TO.pl
    > napisał(a) w news'ie: news:c8e390$ia$1@inews.gazeta.pl

    > Nie koleżanko (wreszcie wiemy chociaż jaka płeć), anonim
    > robi piszący(a) *nie podpisując się pod treścią posta* .
    > Uważasz pewnie (i tak czynisz?), że wysyłając pocztą jakieś
    > pismo urzędowe nie trzeba tego pisma podpisywać bo
    > wystarczą te dane które zamieściłaś na kopercie jako
    > nadawca?.
    > To "Ginger" w polu "Od" jest odpowiednikiem "Nadawca"
    > na zwykłej pocztowej kopercie.

    I napisał to ktoś kto nie podał swojego adresu e-mail
    (n...@n...spam.pl). Maila sie podaje chociażby w postaci
    zaszyfrowanej inaczej samemu zasługuje się bardziej niż ona na miano
    anonima (ona podała maila)
    (dodałem to jako uwagę, ze krytykujesz a nie widzisz jaki sam jesteś).
    Jako anonima traktuję każdego kto nie podaje swojego maila (z dodatkiem
    np. "wytnij" ) lub zaszyfrowanego (np. rot13 lub rot47).
    Jeśli zamierzasz się przyczepiać do mojego maila to jest zaszyfrowany i
    sposobu deszyfracji szukaj na google.
    Tyle ode mnie.
    --
    Spidi

  • 13. Data: 2004-05-19 08:02:41
    Temat: Re: przeszła egzekucja a nowy kredyt
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Niestety właśnie muszę oświadczyć, że w ciągu 10 lat nie byłam obciążona żadną
    > egzekucją - w tym sęk. Jak poświadczę nieprawdę i się wyda kiedyś? :-/

    nie wiem jak jest teraz ale 4 lata temu bralem kredyt na 100k i tez bylo
    takie pytanie we wniosku. napisalem, ze nie. a prawda byla taka, ze zus
    mi kiedys zrobil mala egzekucje za zalegle skladki. kredytu udzielili.

    zyjemy w tak dziwnym kraju, ze jak ktos nie jest w stanie mi czegos udowodnic,
    albo czegos sie dowiedziec to ja sie nie przyznam. za wielu znam takich,
    co sie przyznali do tego czy innego i nie wyszlo im to na dobre. :)

    mysle, ze bank nie jest w stanie zweryfikowac tego faktu bo nie ma (chyba)
    nawet ogolnopolskiego rejestru osob, wobec ktorych bylo przeprowadzone
    postepowanie egzekucyjne. bank liczy na to, ze powiesz prawde :)
    a jak wiesz, prawd jest wiele :)

    pozdr.
    marcin

  • 14. Data: 2004-05-19 11:00:06
    Temat: Re: Re: Re: przeszła egzekucja a nowy kredyt
    Od: xaxon <n...@s...won>

    On/Dnia Wed, 19 May 2004 08:50:14 +0200, Spidi wrote/napisał(a):

    > Jako anonima traktuję każdego kto nie podaje swojego maila (z dodatkiem
    > np. "wytnij" ) lub zaszyfrowanego (np. rot13 lub rot47).

    Czyli mnie też potraktujesz jako anonima? :)

    Pozdrawiam,
    Jerry

    --
    Jarek Witkowski Linux user #136162 |/
    http://www.jerry.prv.pl -- tam jest mój e-mail (')

  • 15. Data: 2004-05-19 13:42:51
    Od: "Spidi" <ROT47.3=F6]HA@ROT13.jc.abfcnz.4.erzbir.cy>

    xaxon wrote:

    > Czyli mnie też potraktujesz jako anonima? :)

    Nie potraktuję. Bo nie mam powodu. W sygnaturce dajesz linka do swojej
    stronki gdzie jest twój mail. Wcześniej za bardzo uogólniłem. Po prostu
    jakieś źródło skąd tego maila wziąść powinnobyć.
    Również pozdrawiam.

    --
    Spidi

  • 16. Data: 2004-05-19 14:02:47
    Od: sebol <i...@a...pl>

    Andrzej_K wrote:

> [...]

    > wystarczą te dane które zamieściłaś na kopercie jako
    > nadawca?.
    > To "Ginger" w polu "Od" jest odpowiednikiem "Nadawca"

    Jak nie znasz odpowiedzi to po co głupio cwaniaczysz? To co piszesz to
    niedorzeczne bzdury. Poza tym te informacje są CAŁKOWICIE ZBĘDNE do
    odpowiedzi na pytanie bo to nie jest grupa pl.seks - inna sprawa ze z
    tekstu wynika płeć jednoznacznie a z nagłówka adres emailowy.

    --
    lobo_(małpa)autograf.pl

  • 17. Data: 2004-05-19 16:14:13
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "sebol" <i...@a...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c8fpe6$ep4$1@news.onet.pl

    > [.....................]
    > Jak nie znasz odpowiedzi to po co głupio cwaniaczysz? To co piszesz to
    > niedorzeczne bzdury.

    To co napisałeś świadczy, że jesteś jednym z tych
    którzy noszą krok w spodniach przy kolanach.
    Jest tam miejsce na pampersa.

    > Poza tym te informacje są CAŁKOWICIE ZBĘDNE do
    > odpowiedzi na pytanie bo to nie jest grupa pl.seks - inna sprawa ze z
    > tekstu wynika płeć jednoznacznie a z nagłówka adres emailowy.

    Albo jesteś idiotą albo takiego udajesz. Mi nie jest potrzebna
    niczyja płeć ani adres e-mail. Nie mam obowiązku czytać
    cały post aby "wywnioskowywać" z kim rozmawiam, z kobietą
    czy z mężczyzną. Podpis to ma mi powiedzieć jak mam ewentualnie
    się do tego kogoś zwracać.
    Anonimy są mało poważne i powinny być odrzucane_ignorowane.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Wyścigi nie zawsze wygrywają najszybsi, a bitwy najsilniejsi -

  • 18. Data: 2004-05-19 16:35:19
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Spidi" <ROT47.3=F6]HA@ROT13.jc.abfcnz.4.erzbir.cy> napisał(a)
    w news'ie: news:c8f053$c27$1@sklad.atcom.net.pl

> [...]
    > (n...@n...spam.pl). Maila sie podaje chociażby w postaci
    > zaszyfrowanej inaczej samemu zasługuje się bardziej niż ona na miano

    Nie rozśmieszaj mnie. Cóż to za zaszyfrowanie!?. Mogła
    tego w ogole nie robić. To jest dla harvasterów
    *bardzo czytelny adres* . Chociaż wiesz co to harvaster
    i jak i co on robi? Popatrz jak rozszyfrowuje ten niby zaszyfrowany
    adres:
    g...@g...SKASUJ-TO.pl < -- > źródło

    Test I. Bez łamania blokad
    - g...@g...SKASUJ-TO.pl
    Ocena: 4 (blokada dobra) - format jest prawidłowy,
    domena nie istnieje.
    Test II. Z próbą złamania blokad (algorytm prosty)
    - ginger.coke[]gazeta.pl < --- > celowo skasowałem @
    Ocena: 2 (blokada niedostateczna) - zarówno domena istnieje,
    jak i format jest prawidłowy.
    Test III. Z próbą złamania blokad (algorytm dodatkowy)
    - ginger.coke[]gazeta.pl < -- > celowo skasowałem @
    Ocena: 2 (blokada niedostateczna) - zarówno domena istnieje,
    jak i format jest prawidłowy.

    Prawodopodobnie mechanizmowi udało się odgadnąć prawidłową
    postać adresu e-mail: "ginger.coke[]gazeta.pl". Jeśli tak, to znaczy,
    że zastosowana blokada nie jest wystarczająca i warto byłoby ją zmienić.

    > (dodałem to jako uwagę, ze krytykujesz a nie widzisz jaki sam jesteś).
    > Jako anonima traktuję każdego kto nie podaje swojego maila (z dodatkiem
    > np. "wytnij" ) lub zaszyfrowanego (np. rot13 lub rot47).

    Dla wielu userów Twój adres niczym nie różni się od mego adresu.
    Bierzesz to pod uwagę?.

    > Jeśli zamierzasz się przyczepiać do mojego maila to jest zaszyfrowany i
    > sposobu deszyfracji szukaj na google.

    Nie zamierzam się "czepiać" bo nie mam zamiaru do Ciebie
    pisać.

    > Tyle ode mnie.

    Amen.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Zawsze przebaczaj swoim wrogom:

  • 19. Data: 2004-05-19 17:25:58
    Od: "Spidi" <ROT47.3=F6]HA@ROT13.jc.abfcnz.4.erzbir.cy>

    Andrzej_K wrote:
> [...]
    > tego w ogole nie robić. To jest dla harvasterów
    > *bardzo czytelny adres* . Chociaż wiesz co to harvaster

    Wiem. Tylko, że nie stwierdziłem, że jej adres jest zaszyfrowany.

    Akurat tego nie wziąłem pod uwagę.

    --
    Spidi

  • 20. Data: 2004-05-19 17:27:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "bd" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nawet ogolnopolskiego rejestru osob, wobec ktorych bylo przeprowadzone
    > postepowanie egzekucyjne. bank liczy na to, ze powiesz prawde :)

    W tym co piszesz jest wiele prawdy. Ale jeśli sprawa z jakiegoś powodu się
    sypnie, to konsekwencje będą poważne.