  • Data: 2005-06-03 09:43:20
    Temat: Re: przerabianie mieszkania spol.-wlas.
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    newman wrote:
    > czy jako wlasciciel mieszkania spol-wlas.
    Czy jesteś włascicielem mieszkania, czy masz tylko spółdzielcze
    własnościowe prawo do lokalu?
    > moge je sobie dowolnie
    > przerobic? Chodzi mi o np. polaczenie dwoch pokoi w jeden?
    Dowolnie - nie. Przeróbka musi być zgodna z przepisami budowlanymi. Nie
    możesz naruszyć konstrukcji budynku. Możesz mieć problem z rozliczeniem
    opłat za ogrzewanie jeśli są podzielniki kosztów. Zmieni się też pow.
    użytkowa lokalu - a co za tym idzie opłaty. Tak czy inaczej - najlepiej
    powiadom o przeróbce spółdzielnię i zapytaj, czy nie wnosi sprzeciwu.
    Piotr