  • Data: 2004-12-31 12:17:36
    Temat: Re: przepisy na rondzie
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Hubertus <h...@m...wirtualny.dzierzoniow.pl>
    w wiadomości <news:cr35u2$o5c$1@atlantis.news.tpi.pl> wstukał:

    0/
    [...]
    > a.. Również gdy na rondzie zamierzamy zawrócić lub skręcić zeń w lewo,
    > musimy to sygnalizować kierunkowskazami.

    Tylko, że z 'ronda' nie da się zjechać (skręcić zeń) w lewo -- chyba, że na
    wysepkę wewnętrzną, w celu pobrania kwitka za niestosowanie/łamanie
    przepisów

    > to pisze na stronie policji wiec chyba mam racje ze powinienem informować

    Policjant też człowiek, mylić się może. Szkoda, że pod artykułem się nikt
    nie podpisał.

    --
    ++++++++++ How do I determine which PTF Group package is installed?
    ++++++++++ How do I order Fixes via the Internet? +++++++++++++++++