    From: "tech. Wheelman" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przelew
    Date: Mon, 27 Sep 2004 23:23:53 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@pb205.plock.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik "Asmodeusz" <c...@n...prv.pl> napisał w

    > Pomysł uczciwy:
    > Poczekać. Ktoś się pewnie pomylił, trzeba mu dać szansę, to może być dla
    > niego bardzo dużo i mogło być na jakiś ważny cel.

    I taki chodzi po glowie, wiadomo jednak, ze pieniadze kusza :)

    > Pomysł nieuczciwy:
    > Wypłacić, zablokować konto i złożyć dyspozycję zamknięcia rachunku. A
    > później otworzyć inne.

    Nieeeeee :)

    > Ja bym poczekał 2 tyg i wrzucił na rachunek inwestycyjny albo kupił
    > obligacje. No chyba że byłbym w dołku finansowym, wtedy udzieliłbym
    > sobie nieoprocentowanej pożyczki na okres od teraz do zgłoszenia się
    > pomyłkowicza.

    Dziwi mnie tylko, ze nie ma zadnych informacji o nadawcy. Tak jakby np.
    rodzic przelewal dziecku pieniadze bo wiadomo, ze to on.
    Ostatecznei mozan wyczyscic cale konto i trzymac kase w domu tak, zeby bank
    np. nie mial z czego sciagnac (debetu nei zrobi ?:). Potem zobaczyc jak sie
    sprawa rozwinie i zdecydowac czy kase oddac :)

    --
    Pozdrawiam w...@g...pl
    www.yushutsusuru.info