  • Data: 2003-11-10 18:03:22
    Temat: Re: przelanie wierzytelnosci - co to oznacza?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zapomnialem dodac ze samochod jest kredytowany i jak sie odmyslam pewnie
    > chodzi o ten kredyt

    Przez kogo kredytowany? Przez tę samą firme z którą podpisujesz umowę? No
    bo jak nie, to co do zasady należało by jeszcz ezapytać bank o zgodę, bo
    pewnie on jest właścicielem samochodu.

    > no wlasnie wiec prawdopodobnie jest to wlasnie to ze wlascicielem
    samochodu
    > jest bank a ja tylko uzytkownikiem wiec w gruncie rzeczy ta umowa
    powinna
    > byc napisana pomiedzy ta firma a bankiem

    Dokładnie. Inna nie będzie ważna.

    > czyli jak rozumiem nalezy sporzadzic jeszcze jedna umowe ktora by
    okreslala
    > wynagrodzenie dla tej firmy (10% odzyskanego odszkodowania) i kiedy lub
    ze
    > na pewno przeleja pieniadze.

    Należy sporządzić umowę, która określi, ile Ty z tego dostaniesz. Bo na
    razie, to chcesz im dać tę wierzytelność za darmo.