    From: "mortal" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przekręty pracodawcy
    Date: Mon, 29 Apr 2002 00:21:19 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@ppp.retel.pl

    VERTRET napisał(a) w wiadomości: ...
    >Zmusili Cie do podpisania umowy????? Kurator Ci kazał? Daj adres to wysle
    Ci wypowiedzenie i tylko
    >się podpiszesz i dasz i masz problem z głowy.
    >
    >mat

    Ok, kolego. Widzę, że albo sam jesteś pracodawcą, albo nigdy nie miałeś
    problemów ze znalezieniem pracy. Ale to nie znaczy, że możesz mnie traktować
    jak cwaniaczka, który tylko kombinuje jak podłożyć szefowi świnię. Rozumiem,
    że według Ciebie firma jest w porządku a to ja jestem taki podlec co pragnie
    jej upadku.
    Powiem Ci w takim razie, co mnie skłoniło do napisania tego postu. Gdybym
    miał taką możliwość to już dawno bym w tej firmie nie pracował. Jeśli z niej
    odejdę zostanę bez środków do życia, ale mam już naprawdę dość szykanowania
    ze strony szefostwa, które traktuje pracowników jak bydło. Ostatnio
    zwolniono mojego kumpla, chyba tylko za to że nie podobał się szefowej (bo
    żadnego powodu nikt mu nie podał). Gdy spytał się za co został zwolniony
    dowiedział się że nikt z nim nie będzie dyskutował i jeśli chce dostać
    pensję za ten miesiąc to niech już lepiej idzie do domu. Oczywiście poszedł,
    ale czy pensję dostanie nie wiadomo. Bo przecież żadnej umowy nie ma.
    I powiem Ci jeszcze, że jeżeli ja zostanę w ten sposób zwolniony, to nie
    zamierzam ich za to całować po rękach, ale zrobię wszystko żeby narobić im
    koło samej dupy. I proszę Cię, daruj sobie głupie komentarze, prosiłem
    przecież o konstruktywne odpowiedzi. Czy to tak trudno zrozumieć. Nie
    spodziewałem się, że będą to odpowiedzi w stylu: "jak ci się nie podoba to
    się zwolnij". Nie życzę Ci, żebyś kiedyś był w takiej sytuacji jak ja, ale
    może wtedy potrafiłbyś zrozumieć, że to nie jest takie proste.

    Mimo wszystko pozdrawiam
    mortal