    From: <l...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przejecie wlasnosci
    Date: Thu, 1 Jan 2004 23:41:05 +0100

    > lata, suma za parkowanie przekroczyla wartosc samochodu. jak mozna nabyc
    > prawa do tego auta? czy mozna sprzedac samochod aby odzyskac srodki?

    Samochodu sprzedac nie mozesz bo nie stanowi Twojej wlasnosci. O zasiedzeniu
    nie ma mowy ze wzgledu na brak dobrej wiary.
    Nalezy wniesc pozew o zaplate wynagrodzenia za przechowanie auta. Skoro
    niewiadomo gdzie przebywa pozwany to zlozyc wniosek o ustanowienie kuratora
    dla nieznanego z miejsca pobytu. Po uzyskaniu wyroku wniesc o egzekucje i
    skierowac ja do samochodu. Zaspokoic sie z ceny uzyskanej na licytacji lub
    przejac auto na wlasnosc (jasli nie bedzie chetnego do nabycia auta na
    licytacji).

    Dan.