    From: Hikikomori San <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przejazd rowerem przez jezdnie
    Date: Sun, 30 Jul 2006 22:15:52 +0200

    Jotte wrote:

    > W wiadomości news:44CCF441.DC39CCEA@gazeta.pl Hikikomori San

    > Widzę, żeś radykał. ;)
    > Ja myślę trochę łagodniej.
    > Kiedys była karta rowerowa.

    Nie radykal, niech sie nazywa karta rowerowa, prawko na rower, paszport
    do ruchu drogowego. Kurs, egzamin teoretycznyi praktyczny. Dokument. :)

    > obowiązkowa tylko dla tych, co się chcą po drogach publicznych poruszać.

    Na chwile obecna - nie bardzo mozna wedle prawa smigac rowerem po
    chodniku. A po sciezkach si etez nie da, bo ich niema...

    > Kwestia ubezpieczenia - można zróznicować zakres obowiązywania i kwotę, ale
    > być powinno.

    Powinno. Moglobybyc jako opcja do ubezpieczenia mieszkania,
    ubezpieczenia na zycie czyajkiegokolwiek ubezpieczenia.

    > A tak zdroworozsądkowo to powinno się cyklistów jakąś długofalową i dotkliwą
    > akcją mandatową zdyscyplinować i może by wystarczyło.

    A jednego dla przykladu zastrzelic ;)

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m