  • Data: 2004-06-28 11:40:23
    Temat: Re: przegiecie komornika
    Od: "Dariusz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To rozumiem, ale chodzi mi inny przypadek. Np. Komornik prowadzi wobec tego
    samego dłużnika również inne egzekucje np. niespłacone kredyty, faktury itd.
    na jakieś olbrzymie kwoty, wtedy koszty egzekucyjne moga wynieść nawet
    kilkadziesiąt tysięcy złotych. Co w takim przypadku ? Najpierw je zaspokaja
    ? To przy wpłatach rzędu 600 zł miesięcznie może zająć lata. Więc czy
    naprawdę koszty egzekucyjne z innych tytułów mogą mieć pierszeństwo przed
    alimentami ?

    Pozdrawiam
    Darek