  • 1. Data: 2002-02-08 10:50:11
    Temat: przedstawiono mi zarzut spowodowania wypadku
    Od: Tomasz <t...@...pl>

    Witam grupowiczow.
    Mam pewien problem, byc moze ktos moglby mi pomoc/doradzic.

    Jako kierowca wzialem udzial w wypadku, w ktorym byly 4 osoby ranne
    niezdolne do......... powyzej dni siedmiu.

    Jesli ktos ma doswiadczenie i zna sie na podobnych sprawach, bardzo
    prosze o
    kontakt na priv. Podam wiecej szczegolow.
    Nie znam sie na prawie i nie mam pojecia co w ogole moge teraz zrobic.

    Serdecznie pozdrawiam,

    TomekK.

  • 2. Data: 2002-02-08 13:48:23
    Od: Leszek Olszewski <l...@o...pl-nospam>

    In article <3...@...pl>, t...@...pl says...
> [...]
    > kontakt na priv. Podam wiecej szczegolow.
    > Nie znam sie na prawie i nie mam pojecia co w ogole moge teraz zrobic.

    Skoro nie znasz sie na prawie a przedstawiono ci zarzut to najwyzsza
    pora poszukac adwokata. Niestety, ale to jedyna sensowna rada ktora
    mozna dac przez siec.

    Leszek

  • 3. Data: 2002-02-08 14:15:27
    Od: Dariusz <d...@p...pol.golfowych>

    Leszek Olszewski wrote:

    > In article <3...@...pl>, t...@...pl says...

    > Skoro nie znasz sie na prawie a przedstawiono ci zarzut to najwyzsza
    > pora poszukac adwokata. Niestety, ale to jedyna sensowna rada ktora
    > mozna dac przez siec.
    Ale nie jedyna.
    Skoro byl ubezpieczony od OC, to nalezaloby oczekiwac ze rowniez
    ubezpieczalnia bedzie reprezentowala interes swojego klienta.

    Interes ubezpieczalni jest wyrazny.
    Czym mniejsze wyplaca odszkodowanie z OC tym wiecej pozostanie im w
    kasie.

    Jacek

  • 4. Data: 2002-02-08 14:24:25
    Od: Leszek Olszewski <l...@o...pl-nospam>

    In article <2...@p...katowice.sdi.tpnet.pl>,
    d...@p...pol.golfowych says...

> [...]
    >
    > Interes ubezpieczalni jest wyrazny.
    > Czym mniejsze wyplaca odszkodowanie z OC tym wiecej pozostanie im w

    A co ma przepraszam postepowanie karne z zarzutami do postepowania
    cywilnego o odszkodowanie (w tym przypadku)?

    Leszek

  • 5. Data: 2002-02-08 15:28:35
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "Leszek Olszewski" <l...@o...pl-nospam> napisał w wiadomości

    > A co ma przepraszam postepowanie karne z zarzutami do postepowania
    > cywilnego o odszkodowanie (w tym przypadku)?

    Dyskutujesz ze słynnym Expierdem - on i tak tego nie zrozumie...

  • 6. Data: 2002-02-08 15:40:58
    Od: Leszek Olszewski <l...@o...pl-nospam>

    In article <a40qvj$boo$1@news.tpi.pl>, a...@l...com says...
    > Użytkownik "Leszek Olszewski" <l...@o...pl-nospam> napisał w wiadomości

    > Dyskutujesz ze słynnym Expierdem - on i tak tego nie zrozumie...

    a to sory ;)

    Leszek

  • 7. Data: 2002-02-08 15:42:51
    Od: Dariusz <d...@p...pol.golfowych>

    Leszek Olszewski wrote:

    > In article <2...@p...katowice.sdi.tpnet.pl>,
    > d...@p...pol.golfowych says...

    > A co ma przepraszam postepowanie karne z zarzutami do postepowania
    > cywilnego o odszkodowanie (w tym przypadku)?
    To jest chyba oczywiste.
    Jezeli ubezpieczalni wybrani swojego klienta w sprawie karnej i zarzuty
    zostana oddalone
    to z uwagi na brak winy, nie bedzie musiala wyplacac odszkodowania z OC.
    Przeciez on nigdy nie napisal ze zostal uznany winnym, sam uznal swoja
    wine.

    Pamietam tragiczny wypadek w ktorym zgineli 2 dziennikarze z
    telewizyjnej Sondy w Raciborzu.
    Jechalem tamtedy w tydzien po wypadku i pytalem sie mieszkanca,
    mieszkajacego w poblizu, jak to bylo mozliwe.
    Powiedzial ze prawdopodobnie jakis samochod rozlal za soba sliska
    substance, smar i oni jadac szybko z gory,
    aby zdazyc na nagranie programu z Rafako, wpadli w poslizg.

    Gdyby znaleziono ten samochod to bylaby jego wina.
    A tak, to nalezalo oczekiwac udzialu zarzadu drog w wyplacie
    odszkodowania z ich wlasnej polisy OC,
    gdyz stan drogi zagrazal bezpieczenstwu ruchu drogowego, niezaleznie od
    bezpiecznej predkosci pojazdu, dostosowanej do warunkow drogowych.

    Zatem zrozumiale jest ze ubezpieczalnia powinna reprezentowac interesy
    swoich klientow takze w sprawach karnych, gdy wystapily szkody rzeczy i
    ustalenie sprawcy i uznanie winy decyduja o tym, kto
    wyplaci odszkodowanie za szkody.

    Oczywiscie wszystko zalezy od okolicznosci wypadku i zeznan samego
    kierowcy.

    Jacek

  • 8. Data: 2002-02-08 17:00:03
    Od: m...@n...spam.softax.com.pl (Mikolaj.)

    Popatrzmy jak Dariusz zapodaje na pl.soc.prawo:
    >From: Dariusz <d...@p...pol.golfowych>

    O! Ex-pierd wyskoczył z killfile'a!

    --
    =< Mikolaj Milewicz >=|Time in the past runs faster than in the future|
    Carina E 2.0 GSX600F| Do not use my message for commercial purposes |