  • Data: 2015-03-26 21:42:48
    Temat: Re: przedawnienie długu wobec banku
    Od: Eli <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-25 o 17:07, witek pisze:

    > No to z sadu dostaniesz wkrotce pisemko, ze toczy sie sprawa spadkowa.
    > Albo sam sie zainteresuj czy sie toczy. Bo jak nie podali dobrze twojego
    > adresu to nic nie dostaniesz.
    > Na sprawy chodzic nie musisz, ale intersuj sie kiedy sie skonczy.
    > Bo decyzji sąd sam z siebie ci nie przysle.
    >
    > Po skonczonej sprawie piszesz do sądu pismo z prośbą o przysłanie
    > pisemnego postanowienia sądu o nabycie spadku wraz z kaluzla prawomocnosci.
    >
    > Uwaga od momentu skonczonej sprawy (no prawie) a nie od daty na pismie z
    > postanowieniem ktore dostaniesz biegnie ci czas na zlozenie sd-z2 w
> [...]

    Dzięki. Tak zrobię. To na razie czekam na jakąś wiadomość z sądu żeby
    zacząć działać. Najbardziej się martwię, że mogłem coś zepsuć podejmując
    rozmowę z bankiem - chociaż rozmowa dotyczyła tylko tego jaki to dług,
    nie prosiłem o żadne umarzanie, rozkładanie na raty etc., zresztą w
    ogóle nie powiedzieli ile, za co i kiedy.

    --
    pzdr, Eli