  • Data: 2012-12-18 01:16:35
    Temat: Re: przechodzenie na czerwonym
    Od: "Przemek Lipski" <p...@p...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "vvvvvv" <w...@p...de> napisał w wiadomości
    news:kao607$nlj$1@speranza.aioe.org...

    > offtopicznie - w Dublinie jest masakra pod tym kątem, czerwone, żółte,
    > zielone, ludzie łażą po pasach w te i we wte :) samochody cierpliwie
    > przepuszczają, uważają, nikt na nikogo nie trąbi. garda / policja (czy jak
    > miejscowi mówią - informacja turystyczna) kompletnie nic nie robi jak
    > widzi spacerowiczów na czerwonym.

    W calej Irlandii tak jest - przechodzi sie gdzie sie chce i kiedy sie chce,
    a garda ma to gdzies, bo sami tez bywaja pieszymi i chodza jak chca.
    Kierowcy maja uwazac i to wszystko... Ja postatnio stałem na zielonym -
    laski przelazily przez ulice i stanelyu na srodku mojego pasa, bo nie mogly
    isc dalej :)))