    From: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prowizja od transkacji karta kredytowa
    Date: Sun, 23 Oct 2005 08:23:10 +0200

    SQLwysyn napisał(a):

    > Użytkownik "wilma" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > .

    > Sorry, to Citi doliczylo prowizje, czy sklep? Nie uzywaj demagogicznych
    > argumentów !!

    nie używaj słów, których nasz wielbiciel sztrasburgera nie rozumie.

    On wie jedno. Jezeli jakiś przepis, albo postanowienie umowy jest dla
    człowieka niekorzystne to znaczy, że jest ono nielegalne, niezgodne z
    konstytucją, sprzczne z prawami człowieka, Strasbourg je uchyli, bo
    polscy sędziowie to kurwy w togach, a I prezes SN zaklepał polityczny
    wyrok, a tak w ogóle to jest spisek wielkich korporacji, które kradną
    pomysły innym, a w USA to byłoby nie do pomyslenia, bo tam decydyją
    nieprzekupni przysięgli i dlatego MacDOnald jest winien tego, że wrzątek
    jest gorący, chociaż wiedział, że 900 fajtłapów się poparzyło.

    --
    Falkenstein
    Recht und Ehre