    From: "Zibi" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: protokół odbiotru mieszkania - dokument ostateczny?
    Date: Mon, 28 Jul 2008 20:40:12 +0200

    >Użytkownik "Marek MANO" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    >news:4a7b036c-0abe-4b3f-a5f3->017477123b87@25g2000h
    sx.googlegroups.com...
    >Witam,

    miałem identyczną sytuację i tez podpisany protokół (tylko podpisując nic
    sobie nie robiłem z tych zapisów; zerknąłem tylko czy zgadza się ilość
    futryn i grzejników :D). jak zacząłem robić łazienkę to też się okazało, że
    mam krzywy sufit (leciał na jedną stronę). oczywiście kierownik budowy
    zaczął się wykręcać, że odebrane itp. wystarczyło tylko zje..... (i to nie
    oszczędzając słów) ludzi za biurkiem w siedzibie developera i sprawa została
    załatwiona jeszcze tego samego dnia (kierownik SAM zadzwonił, żeby się
    umówić:D); podobna sytaucja u kumpla z bloku obok.
    nic sie nie przejmuj tylko jedź do siedziby i rób awanturę. to działa