  • 1. Data: 2004-05-04 15:15:46
    Temat: prosze o pomoc kara za gaz
    Od: macgiver<m...@i...pl>

    dostałem kare za nielegalny pobór gazu 12000 zł nie posiadam takich
    pieniędzy co mi grozi jeśli nie złapace tej kary , czy komornik może
    mi zabrać dom narazie dostałem pismo że ma rozłożono na 12 rat ale
    nie mam pieniędzy , pisałem podanie o umorzenie z powodu choroby
    mam raka przedstawiłem wypisy i leczenie szpitalne ale to niepomogło
    czy moge takich podań pisać dużo, sprawa nie jest w sądzie narazie
    jestem niewypłacalny, licznik gazomierza miał ekspertyze i
    stwierdzono wcisniętą tulejke w sierodku licznika, ale plomby nie były
    naruszone ,a żeby wcisnąć tulejkę trzeba zdjąć plomby
    jak mogę z tego wyjść jakie mogą mnie spotkać konsekwencje ?
    bardzo proszę o pomoc z góry dziękuje

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-05-04 15:45:31
    Temat: Re: prosze o pomoc kara za gaz
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    > User "macgiver" <m...@i...pl> napisał(a)
    > w news'ie: news:c78c32$pr2$1@fargo.cgs.pl

    To ty krematorium prywatne otwarles, czy kradles gaz od 100 lat?

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 3. Data: 2004-05-04 16:28:16
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

> [...]

    > naruszone ,a żeby wcisnąć tulejkę trzeba zdjąć plomby
    > jak mogę z tego wyjść jakie mogą mnie spotkać konsekwencje ?

    To jest już Twój trzeci w ciągu dwóch miesięcy post
    w którym poruszasz ten temat.
    1. Nie umiesz - nie kradnij.
    2. Każdą plombę można zdjąć i założyć.
    3. Zapłać "zaoszczędzonymi" pieniędzmi. LOL

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Przyznanie się do błędu nie poniża, jest aktem odwagi; przeciwnie -

  • 4. Data: 2004-05-04 16:30:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości

    > To ty krematorium prywatne otwarles, czy kradles gaz od 100 lat?

    Nie, pewnie mu ryczałt naliczyli. No przecież nie da się ustalić ile
    ukradł.