  • From: "kongos" <k...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prokuratura !!!
    Date: Thu, 28 Nov 2002 09:15:52 +0100

    Witam
    wiec rozumiem przez to, ze jest mozliwosc bezkarnego oszukiwania? Tzn. moge
    zamawiac od ludzi rozne towary np dyski twarde odbiore je, zaplace wyjde
    sobie z poczty, PODMIENIE PACZKE, wroce stwierdze ze jest dziwnie lekka,
    zareklamuje ja, nastepnie pojde na policje i zglosze ze ktos mnie oszukal i
    kasa wroci do mnie???? Ludzie toz to panstwo bezprawia!
    Użytkownik <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...