    From: "Mariusz" <p...@n...grupe>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prokurator umozyl sprawe
    Date: Mon, 17 Apr 2006 09:30:52 +0100

    Co tam mu złożyłeś w doniesieniu, że Ci niepoki,
    > że mieszka bez meldunku? Bo nie za bardzo wiem co tam za wykroczenie.

    Otoz w doniesieniu napisalem ze zaplacila kaucje i pierwszy czynsz. Probowala mnie
    wrobic w jeszcze wieksze bagno... umowa byla
    podpisana 15 pazdziernika i miala obowiazywac od 1 listopada a ta kobieta chciala
    klucze i umowe 15-go a pieniadze ze zaplaci
    1-go...
    nastepnie pierwszego grudnia powiedziala ze nie zaplaci bo ona podpisala umowe 15-go
    wiec zaplaci dopiero w polowie grudnia!!! a od
    polowy pazdziernika do listopada to juz nic nie mowila ze sie cos nalezy. Dostala 2
    tygodnie w promocji po czym chciala wyludzic
    caly miesiac. napisalem tez ze zazadala odemnie abym placil polowe rachunkow za prad.
    ja oczywiscie odmowilem a ona na to ze ona
    tego w takim razie nie zaplaci.

    to tak wlasnymi slowami bo nie pamietam dokladnie tresci pisma
    natomoast odpowiedz przyszla taka:
    -------
    sekretariat prokuratury rejonowej w b-b zawiadamia o tym ze w dniu 6.04.2006 r wydae
    postanowienie o odmowie wszczecia dochodzenia w
    sprawie popelnienia czynu z art 198 ust 1 pkt 2 ustawy z dnia 21.08.1997 r o
    gospodarce nieruchomosciami z uwagi na to iz czyn ten
    stanowi wykroczenie.
    materialy przeslano do komisariatu II policji w b-b celem przeprowadzenia
    postepowania wykroczoniowego