    From: "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problemy z najmem (długie0
    Date: Mon, 28 Feb 2005 01:58:29 +0100

    weł wrote:

> [...]

    Art 12 w/w ustawy nie obowiazuje od 1.01.br ( w ramach zapowiadanej "troski"
    o najbiedniejszych podpisał go mgr goleń;) a więc właściciel może teraz
    wyrzucać najemce bez prób ugody.
    Z jednej strony to dobrze, bo wypowiedzenie opiera się częściowo na
    nieistniejącym przepisie, ale z drugim gorzej, bo cała taktyka obrony (tj
    proponowanie przez właściciela niezgodnej z prawem ugody i Twoje właściwe
    jej propozycje) zawisły w powietrzu.
    Co z tym fantem robić? - nie wiem, może jednak ktoś coc konkretniejszego
    doradzi.

    --
    Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
    nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.