    From: "bartek" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem ze spoldzielnia - kto ma racje?
    Date: Tue, 12 Feb 2008 16:34:55 +0100

    no wlasnie w mieszkaniu rzadko bywam no i tej kartki nie widzialem
    ale w akcie notarialnym przy zakupie mieszkania jest wuzgledniony adres
    zameldowania i tam byla korespondencja dotychczasowo caly czas kierowna
    wiec nagle tutaj zonk,
    zadna niedoplata tylko poprostu, 3 razy nie bylo nikogo w domu bo nikt nie
    wiedzial o tym, a za 4 juz sobie licza 15zl za licznik tj 45 za 3.....
    dziwna sprawa........
    czyli co moja wina?moja wina ze mnie nikt nie powiadomil a mimo to cala inna
    korespondencja szla na moj adres zameldowania ?