    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem z wydaniem dyplomu magisterskiego
    Date: Fri, 24 Feb 2006 07:46:04 +0100

    > Upowaznienie juz mam, druga sprawa czy Politechnika zechce je
    > zaakceptowac?!?

    Nie maja wyjscia.

    > Chodzi mi glownie o to, czy jest sens dochodzic swoich praw?!? 10 miesiecy
    > czekania na dyplom, trudnosci z wydaniem, niewydanie wersji angielskiej
    > (rok
    > czasu) mimo oplacenia kosztow wydania dyplomu itp.?

    Jezeli bedziesz musiala wrocic do Polski i poniesc koszty z tym zwiazane...
    Jezeli stracisz prace i Twoj poziom zycia drastycznie spadnie... Tylko
    pamietaj, zeby zbierac na to dokumentacje w postaci: "mam prace" - "mialam
    prace" - "dlaczego juz nie mam pracy" - "dlaczego musialam wyjechac"...
    itd... Chodzi o to, zeby wykazac bezposredni zwiazek przyczynowo-skutkowy
    pomiedzy niewydaniem naleznego Ci dyplomu a wymiernymi stratami w zyciu.

    Pozdrawiam,

    Tiger