  • Data: 2003-09-05 14:57:05
    Temat: Re: problem z umowa o dzielo
    Od: d...@s...uci.agh.edu.pl (Ryszard Karnia) szukaj wiadomości tego autora

    In article <bja0vh$3cp$1@atlantis.news.tpi.pl>, Alek wrote:

    >Wy?lij wezwanie do zap?aty. Wska? nr swojego konta bankowego, wyznacz
    >ostateczny termin zap?aty (np. 14 dni) i nadmie?, ?e po up?ywie terminu
    >spraw? skierujesz do s?du.
    >Oczywi?cie wy?lij listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru i nie
    >zapomnij zrobiae sobie kopii tego pisma.
    Co mi da kopia - jesli nie bede mial potwierdzenia, ze to to wyslalem ?
    Czy sa gdzies w sieci wzory takiego listu z jakimis paragrafami z kodeksu
    cywilnego - lub to lepsze - czy znalazl by sie jakis mily czlowiek
    znajacy sie na prawie i skrobnol by mi taki list. Czytalem na liscie, ze
    lepiej skutkuja takie listy w ktorych widac reke prawnika. Jak ja cos
    stworze to napewno nie bedzie widac ;)

    >P?atnikiem podatku jest zapewne zleceniodawca, wi?c tym si? nie martw.

    Wlasnie nie wiem jak to jest dokonca - to jest umowa o dzielo z
    przeniesieniem praw autorskich - zleceniodawca twierdzil, ze w takiej
    sytuacii placi sie podatek od polowy sumy, z czego polowe placi on a
    polowe ja . Niestety , ja nic z tego nie rozumiem :(.

    Pozdrawiam i milego dnia
    Ryszard Karnia.