  • Data: 2005-08-08 15:46:28
    Temat: Re: problem z ubezp. w Generali
    Od: "azrael" <a...@D...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyjaśnij nam, bo zapewne niektórzy nie zrozumieli cię zbyt dobrze: chodzi
    > ci o to, że masz uszkodzony dach w swoim własnym domu przez który cieknie
    > ci woda i chciałbyś go naprawić na koszt ubezpieczyciela ?
    > Tak z ciekawości to ile ten dach ma już lat ?
    >
    > pozdr.

    Dach ma 5 lat. Nie wiem czy na koszt ubezpieczyciela, bo likwidator nie
    stwerdził jeszcze jaka była przyczyna szkody. Nie oddają kasy, jeżeli do
    przecieku doszło w wyniku rozpuszczającego się śniegu. Ale tego nie wiadomo,
    bo likwidator nie była na dachu. O to właśnie mi chodzi, czy musi wejść na
    dach i stwierdzić przyczynę szkody, czy może powiedzieć sobie, że to było od
    tego i zobowiązać mnie do powoływania rzeczoznawcy.

    pozdr