  • Data: 2002-03-26 11:06:00
    Temat: Re: problem z operatorem kablówki
    Od: "Pawel Nowak" <5...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    news:a7piq7$i46$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Kaps"

    > to zaplac i bedziesz mial swiety spokoj
    > *** blad ***

    No wlasnie. Nie rozumiem czym sie przjmujesz? Mowiles im (kablownikom), ze
    zaplaciles? Nie wierza? No to powiedz im, ze pokazesz im dowod, ale jak
    zaplaca za jego wydanie. Skoro zplaciles jestes czysty - nawet jesli mial
    bys isc z tym do sadu. Po prostu badz stanowczy - w koncu to oni zgubili
    Twoje pieniadze a nie Ty ich.

    Pozdrawiam,
    PN