    From: " " <t...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem z najemcą - proszę o rady, pilne!
    Date: Fri, 10 Jun 2011 11:31:26 +0000 (UTC)

    Bydlę <p...@g...com> napisał(a):

    > Mimo że opis żądań nie powoduje jakiegoś wybuchu mej sympatii dla tego
    > lokatora, to twoja umiejętność czytania ze zrozumieniem sprawia, że
    > zaczynam podzielać zdanie Romana.

    Ja nie jestem prawnikiem, jak bym byl nie zadawal bym tu pytan.
    Dla mnie prawo to nie jest czyjes widzimisie tylko stan 0/1 , albo cos jest
    zgodne z litera prawa albo nie, rozumiem ze do chodzi jeszcze interpretacja
    litery prawa i cos moze sie rozmyc. Wiec jesli dopytuje to dlatego ze chce
    miec pewnosc na czym stoje. Jesli jestes prawnikiem to moze odpisz cos
    konstruktywnego, tak jak to zrobil mvoicem rozwiewajac moje wątpliwosci, a nie
    oceniaj ludzi po dwoch napisanych zdaniach