  • Data: 2003-04-14 21:19:29
    Temat: Re: problem z corka
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil Gołaszewski na pl.soc.prawo se coś napisał(a), a ja teraz odpowiadam:

    > Jeśli religia spisuje prawa moralne raczej znaczy, że sama wypływa z
    > moralności..

    Myślę, że to już są rozważania teologiczne i może dajmy im spokój.
    Niezależnie od tego, chyba jednak się zgadzamy, że prawo wynika z
    moralności i nie da się tego oddzielić.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/