    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem z corka
    Date: Sun, 13 Apr 2003 16:00:19 +0200

    Boguslaw Szostak na pl.soc.prawo se coś napisał(a), a ja teraz odpowiadam:

    > przyjdzie
    > Nie mam corki (lupmiary tez...) wiec trodno mi powiedziec.

    Nie mówię, że masz. Chyba dobrze, że nie, prawda? :-)

    > Ale chyba chcialbym...

    Widzisz, ale są tacy, co nie chcą. Co mnie zresztą nie dziwi...

    > Ale to ine wnuczek ufoludkow, tylko dziadkow.

    Owszem i jeśli mają ochotę, mogą działać tak, żeby mu pomóc, ale nie znaczy
    to, że ich obowiązkiem moralnym jest przyjąć lumpiarską rodzinę pod dach.
    Zwłaszcza, że bez wyplenienia lumpowości rodziców, zapewne takie działanie
    wiele wnuczkowi nie pomoże.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/