    From: "Piotr A." <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem z corka
    Date: Fri, 11 Apr 2003 14:14:23 +0000 (UTC)

    Boguslaw Szostak <a...@u...agh.edu.pl> napisał(a):

    > To po prostu straszne....
    >
    > Dziadkowie boja sie, ze corka nie bedzie miala gdzie mieszkac i przyjdzie DO
    > DOMU
    > rodzinnego...
    > Biedny wnuczek.
    myslalem, ze to grupa prawo, nie moralnosc :-(

    nie chce sie wdac w dysukuje etyczna, jak wychowac, kto biedny etc.
    bo to temat rzeka i nie ta grupa :-)
    bo ciezko przytoczyc wszystkie fakty (np. maz tej corki byl karany, matka nie
    chciala zeby corka sie wyprowadzala itd.)
    tez mam dziecko i sie zastanawiam jak bedzie w przyszlosci, niestety procz
    wychowania, sa "zdarzenia losowe" - duzo zalezy z kim sie czlowiek zwiaze,
    rodzice maja duzy wplyw, ale takze czasami drobny kamyk w zyciu powoduje
    lawine ...

    pytam sie, czy z punktu prawnego ma prawo corka wrocic, bo jest zameldowana (w
    ogole fakt, ze jest zameldowana daje jej jakies prawa? skoro z obecnego
    miejsca ma nakaz eksmisji (co wskazuje ze nie meiszkala i rodzicow)?)

    Piotr A.