  • Data: 2006-09-14 15:28:39
    Temat: Re: problem z aktami pewnej nastolatki
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 9/14/2006 4:23 PM, Andrzej Lawa wrote :

    > ROTFL

    > 1) podstawa prawna?
    > 2) twierdzisz, że robienie aktów wyklucza naukę?

    Twierdzę, że jest podejrzenie demoralizacji. I twierdzę, że pozowanie
    nago przez 15-latkę nie jest rzeczą która jest dobra dla dziecka.

    > Tia, i komitet parafialny...
    >
    > Idź donieś rydzykowi, moherze.

    A nie przyszło Ci do głowy, że może jak dziecko sprzedaje swoje ciało (i
    żeby nie było niejasności uważam, że dorosłe osoby mają prawo to robić)
    to coś jest nie w porządku? Może jest wykorzystywana przez dorosłego, a
    może rodzice nie sprawują nadzoru, itd. itp.

    Etykietkę mohera i kapusia z godnością "przyjmę na klatę". Byłem gorzej
    nazywany przez lepszych ludzi. Wolę być moherem i kapusiem niż osobą,
    która w obawie przed głupimi uprzedzeniami nie przedsięweźmie czynności,
    które mogą komuś pomóc. A jeśli nic nie ma (np. dziewczyna ma 22 lata)
    to ani prokurator ani sąd nic jej nie zrobią -- więc nie spowoduje to
    żadnych strat.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    All that is necessary for the triumph of evil is that good men do