    From: Anna <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem podziału majątku inna wersja
    Date: Sun, 12 Jun 2005 13:38:35 +0200

    Johnson napisał(a):
    > Anna napisał(a):
    >
    > [ciach ...]
    >
    > A ty co nowa narzeczona, że tak nie lubisz tej poprzedniej?

    ;o) Nie nie jestem nową narzeczoną :o) na całe szczęscie. Ale miałam
    kiedyś stycznosć z "Larwą " w wersji męskiej, na całe również szczęscie
    nie w małżeństwie. Poprosty staram sie tępić wszelkie objawy
    skurwielstwa, a babuch przechodzi samą siebie. Jak stałą sie panią
    doktor to nagle wzrosły jej aspiracje, dobry chłop nie wystarczył i
    zaczęła dupą obracać tam gdzie forsa. Jak juz była taka aspiracyjna to
    mogła powiedziec "kochany idę zdobywac świat a ty sobie siedź w szarej
    rzeczywistości" i sobie pójść biorac co jej ( a niewiele tego było.) No
    ale jak wspomniałam powinęła jej sie noga, tyłek sie zuzył i nic nie
    zarobił. Nagle straciła na atrakcyjnosci no to sie teraz wyżywa. Świetna
    aktorka, tam gdzie potrzebuje to słodzi, a za plecami nóż trzyma. Ja
    nazywam takich ludzi schizolami bo tak naprawde musza mieć cos nierówno
    pod sufitem.

    Konkluzja : i teraz sie dziwić , ze jak człowiek idzie do urzędu i trafi
    na taka schizolkę to tylko nerwy straci i nic nie załatwi.

    Ludziska obyście wiedli spokojne życie otoczeni miłoscia najbliższych

    pozdrawiam

    Ania