    From: Daniel Pyra <d...@s...be.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: proba zaplaty niepodpisana karta....w castoramie
    Date: Tue, 22 Jan 2013 22:47:01 +0100

    W dniu 22.01.2013 09:48, Olgierd pisze:

    > Samoobsługowe kasy pojawiły się dawno temu w Auchanie, a pół roku temu wchodzą też
    w Tesco. Samoobsługa jest też w delikatesach koło mojej pracy, w automatach
    sprzedażowych (np. biletowych MPK i PKP we Wrocławiu). Ba, dziś nawet widziałem
    automat Ministerstwa Sprawiedliwości przy wydziale KRS (!).

    W Empiku jest patent, że kasa jest "normalna" (w sensie - nie
    samoobsługowa), a sam wkładasz kartę do czytnika w pinpadzie. Kasjer nie
    ma karty ani przez chwilę w rękach.

    Pozdr.!
    (D)