  • 1. Data: 2004-07-22 10:28:59
    Temat: prawo pracy/ mobbing+urlop szkoleniowy
    Od: "chemik " <c...@g...pl>

    Witam

    mam sporasny problem - podpisalem z firma umowe i firma SKIEROWALA mnie na
    ostatni rok studiow. Automatycznie przysluguje mi 49 dni urlopu szkoleniowego
    (w tym dwadziescia pare dni na napisanie pracy magisterskiej). JAK SIE MYLE
    TO MNIE POPRAWCIE. Co sie stalo?? Przyszedl nowy PAN Dyrektor i powiedzial ze
    mi tego urlopu nie da - chociaz wczesniej napisalem podanie o przyznanie mi
    kolejnych dni urolu szkoleniowego. Do tej pory go nie dostalem a termin
    wyznaczony przeze mnie juz mija po raz drugi w nastepnym tygodniu. CO moge
    zrobic w tej sprawie??

    I drugie pytanie - odkad pojawil sie nowy szef, daje mi strasznie duzo do
    roboty - nie ma mozliwosci aby wyrobic sie z tym przez 8 godin w ciagu dnia.
    Dostaje wiecej pracy niz inni pracownicy - CZY TO JEST MOBBING???

    bardzo prosze o odpowiedz
    dzieki
    chemik

  • 2. Data: 2004-07-22 10:40:32
    Temat: Re: prawo pracy/ mobbing+urlop szkoleniowy
    Od: Kasia<a...@w...pl>

> [...]
    ciagu dnia.
    > Dostaje wiecej pracy niz inni pracownicy - CZY TO JEST MOBBING???

    http://www.gazeta.pl/usenet/

    Definicja mobbingu - art. 94 ze zn.3 k.p. . Poza tym pamiętaj, ze
    cieżar udowodnienia spoczywa na Tobie, nie na pracodawcy.

    -> http://usenet.pomocprawna.info