  • 1. Data: 2003-04-22 10:58:48
    Temat: prawo handlowe
    Od: "Pawel" <w...@p...onet.pl>

    Czesc mam problem bo nie wiem jaki temat wybrac z prawa handlowego na prace
    magisterska prosze o wypowiedzenie sie ?
    W co jest dobrze zainwestwować ?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-04-22 16:36:47
    Temat: Re: prawo handlowe
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    prace
    > magisterska prosze o wypowiedzenie sie ?

    A co ma to wspolnego z inwestycja?

    Przeciez temat pracy praktycznie nie wplywa
    na przyszla prace (przynajmniej na poczatku).
    Chyba, ze nie chcesz
    pracowac w korporacji albo na panstwowym.

    Konrad

  • 3. Data: 2003-04-22 21:23:41
    Od: "Pawel" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > na przyszla prace (przynajmniej na poczatku).
    > Chyba, ze nie chcesz
    > pracowac w korporacji albo na panstwowym.

    Pytam co by mialo sens, przydalo sie pozniej w zyciu i malbym materialow
    sporo.

    pozdrawiam
    Pawel