  • Data: 2004-07-06 16:50:00
    Temat: Re: prawo gospodarcze
    Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 06 Jul 2004 13:49:10 +0200, Michał Szklarski <m...@w...pl>
    wrote:

    >Jeżeli prawa uczysz się z onetu,

    Na jakiej podstawie to twierdzisz?

    >a prawo gospodarcze nie różni się dla
    >Ciebie od prawa handlowego,

    Czemu uwazasz ze sie dla mnie nie rozni?
    Mam w programie przedmiotu 'prawo gospodarcze' m.in. i przede
    wszystkim duzo o spolkach, no ale nie tylko - rowniez o
    przedsiebiorstwach panstwowych, spoldzielniach, spolkach cywilnych
    ktorych chyba ksh specjalnie nie omawia, dla tego nie nazwalam watku
    "prawo handlowe".

    >to prawnik Ci chyba nie pomoże...

    Prawnik to by mi sie przydal w innej sprawie. Tutaj pytalam o zrodlo
    podstawowej wiedzy o prawie gospodarczym, nie jest mi do tego
    niezbedny prawnik.

    >Poszukaj czegoś tutaj:
    >http://www.student.lex.pl/

    I za ta konkretna informacje dziekuje.