  • 1. Data: 2003-03-04 20:21:21
    Temat: prawo autorskie - www
    Od: "Csirke" <c...@w...to.poczta.onet.pl>

    Witam

    Dziś na portalu wspomnianym pod koniec stycznia przez <grzybypodhala>
    znalazłam artykuł, który w całości składa się z przekopiowanych fragmentów
    mojej strony www (www.budapeszt.infinity.waw.pl). Moją witrynę tworzyłam
    samodzielnie, wszystkie teksty na niej zamieszczone są mojego autorstwa. W
    portalu przy artykule nie znalazłam nawet najmniejszej wzmianki dotyczącej
    mnie albo adresu oryginalnej strony.

    Niestety moja znajomość prawa autorskiego jest stosunkowo płytka. Nie bardzo
    wiem, w jaki sposób mogę dochodzić przysługujących mi praw i jakie
    roszczenia mi przysługują. Co mam napisać, czego mogę żądać i na co się
    powoływać?

    Będę wdzięczna za wszystkie sugestie
    Csirke
    prawdziwa prawnicza lamerka

  • 2. Data: 2003-03-05 06:22:12
    Temat: Re: prawo autorskie - www
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Csirke" <c...@w...to.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiem, w jaki sposób mogę dochodzić przysługujących mi praw i jakie
    > roszczenia mi przysługują. Co mam napisać, czego mogę żądać i na co się

    Zanim ruszysz do prawdziwej krucjaty warto abyś przeczytała taką oto stonkę
    http://www.prawnik.net.pl/pwi/faq.htm potem wróć tu ponownie i szukaj
    odpowiedzi na nurtujące Ciebie pytania?

    Stan_Z