eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawo autorskie do tekstu stworzonego w ramach umowy - pytanie. › Re: prawo autorskie do tekstu stworzonego w ramach umowy - pytanie.
    From: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo autorskie do tekstu stworzonego w ramach umowy - pytanie.
    Date: Sun, 22 Nov 2009 21:22:08 +0100

    > To tekst ogólny, ale myślę że mógłby w jakiś sposób udowodnić pochodzenie.
    > Choć
    > - w korespondencji mailowej kilkukrotnie pojawia się wątek, że to nie on
    > go
    > napisał tylko zlecił wykonanie innej osobie.

    Mnie nie chodzi o to, czy może udowodnić.
    Nie każdy tekst jest chroniony prawem autorskim, gdyż nie musi być utworem.
    Definicja w ustawie i... interpretacjach. Jeśli nie jest, np. jest to kilka
    słów, które nie są na tyle indywidualnie dobrane, że każdy by to mógł
    zrobić, to nie jest to utwór. Wtedy całe te roszczenia nie mają podstaw.