    From: z...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo autorskie
    Date: Wed, 08 Aug 2007 13:46:55 -0700

    On 24 Cze, 15:00, Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> wrote:

    > Jeżeli potrafisz wskazać Z KIM zawarłeś umowę (a 99,999% wszelkich www
    > stosuje cośnakształt umowy czy chociażby regulaminu) to IMO problemu
    > nie ma. Sam też, współadministrując pewnym forum, stosuję tę zasadę.
    > Problemem może być jedynie prawidłowe zidentyfikowanie autora (w sensie
    > podszywania sie pod kogoś innego). Co prawda w tym przypadku bardziej
    > chodzi o usuwaniewypowiedzi, których autorzy się później wstydzą, ale
    > podstawa prawna jest ta sama.

    A czy ma ktoś jakiś w pomysł w jaki sposób można by coś takiego
    spróbować wyegzekwować? Jestem w takiej sytuacji, że próbuję doprowsić
    się administratora jednego z większych forów w Polsce o skasowanie
    mojego wątku, niestety bezskutecznie. Jako odpowiedź dostałem "bo nie
    mam ochoty", po czym zostałem dodany do listy ignorowanych. Oczywiście
    nie mam możliwości skasowania ani nawet edycji tego wątku osobiście.