  • 1. Data: 2005-08-18 20:59:36
    Temat: prawnik bez aplikacji - gdzie oni są ? :)
    Od: szopa <n...@p...spamerom.adresu.pl>

    Witam,

    gdzie znaleźć prawnika bez aplikacji, tzn takiego, który prowadzi tylko
    działalność gospodarczą ? Mam pewien problem a na takiego
    przyklepniętego przez korporację mnie nie stać niestety ...

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2005-08-18 21:02:23
    Temat: Re: prawnik bez aplikacji - gdzie oni są ? :)
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szopa napisał(a):

    > gdzie znaleźć prawnika bez aplikacji, tzn takiego, który prowadzi tylko
    > działalność gospodarczą ? Mam pewien problem a na takiego
    > przyklepniętego przez korporację mnie nie stać niestety ...

    Pracuja w kancelariach.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-08-19 04:15:18
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Mithos napisał(a):

    > Pracuja w kancelariach.

    nie pracuję w kancelarii :P

    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.
    GG: 4494911 Tlen: stern75

  • 4. Data: 2005-08-19 08:27:53
    Od: szopa <n...@p...spamerom.adresu.pl>

    MarcinS wrote:

    > nie pracuję w kancelarii :P

    Jak jesteś z Warszawy, to być może masz klienta :) Daj jakiś kontakt

  • 5. Data: 2005-08-19 09:28:42
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szopa napisał(a):

    > Jak jesteś z Warszawy, to być może masz klienta :) Daj jakiś kontakt

    To napisz tutaj, a moze ktos cos poradzi na ten problem, a jak nie to
    dopiero pojdziesz placic.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2005-08-19 10:08:18
    Od: szopa <n...@p...spamerom.adresu.pl>

    Mithos wrote:

    > To napisz tutaj, a moze ktos cos poradzi na ten problem, a jak nie to
    > dopiero pojdziesz placic.

    Problem jest z gatunku tych prostszych chyba, ale wolę kontakt osobisty,
    poza tym, jest pisemko do napisania ...

    Gdyby był ktoś z Wa-wy, w rozsądnych cenach. Myślę o stałej współpracy ...

    Pozdrawiam,
    Szopa

  • 7. Data: 2005-08-19 13:05:30
    Od: "ania " <a...@W...gazeta.pl>

    Napisz jakiej tematyki dotyczy sprawa, moze nie wiesz, że specjalizujemy się
    nieco:)

  • 8. Data: 2005-08-19 14:41:29
    Od: "Romek" <p...@p...net.pl>

    Witam,
    To podaje adres kontaktowy.
    Pozdrawiam
    Romek

  • 9. Data: 2005-08-19 14:55:09
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    szopa napisał(a):

    > Jak jesteś z Warszawy, to być może masz klienta :) Daj jakiś kontakt

    jeszcze by tego brakowalo, zebym był z W-wy :D

  • 10. Data: 2005-08-19 16:43:51
    Od: szopa <n...@p...spamerom.adresu.pl>

    ania wrote:
    > Napisz jakiej tematyki dotyczy sprawa, moze nie wiesz, że specjalizujemy się
    > nieco:)

    Reklamacje, gwarancja, rękojmia
    Kontakt: t...@t...pl
    Pozdrawiam,