eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopracownik - miejsce pracy, dojazd, czas pracy - jak to zrobIć. › Re: pracownik - miejsce pracy, dojazd, czas pracy - jak to zrobIć.
    From: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pracownik - miejsce pracy, dojazd, czas pracy - jak to zrobIć.
    Date: Tue, 1 Feb 2005 23:23:58 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@pe18.tarnobrzeg.sdi.tpnet.pl

    > Luz luz luz luz i jeszcze raz luz proponuję.
    > Nie proponuję, aby z aptekarską dokładnością liczyć pracownikowi godziny.
    > Raz zrobi klienta szybciej... nie ma nic innego do roboty... to niech
    > idzie
    > do domu.
    Ja tez nie mam zamiaru tak robić, ale też nie chcę, żeby np po roku
    pracownik mnie podał do sądu bo ma ileś tam godzin wypracowanych i nie
    zapłaconych.
    > Innym razem zrobi 2-3 klientów nie od 8:00 do 16:00 a do 19:00...
    No nie bardzo. raczej planuję, że będzie miał dużo roboty i nici z
    wcześniejszych powrotów

    > Teraz są komórki, niech będzie "na telefonie" gdyby co...
    Najbliższy klient jest 35 km. Najkrótsza robota jaką robimy to 2 godz. Tylko
    jeżeli policzę mu samą pracę to 2 a z dojazdem to 3.

    > Ja pracuję w firmie, gdzie szef trzyma nas na łańcuchu. Zadania są w
    > pewien
    > sposób przewidywalne, wiadomo i widać, że za 2-3 dni będzie trzeba
    > siedzieć
    > po 16:00, ale do domu nie puści nawet jeśli nie ma roboty i wiadomo, że
    > nic
    > się do końca dnia nie urodzi.
    Ja mam już przewidziany czas dla dwóch osób do połowy lutego.

    PawełJ