  • Data: 2005-10-25 22:01:18
    Temat: Re: pracodawca wałkarz - prośba o poradę (długie)
    Od: yanoosh <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chamstwo? Czyżby? Zastanawiałem się w jaki sposób można zmusić kogoś do
    > przychodzenia do pracy i pracowania. Ciekawe czy zapłaciłaś podatek od
    > wynagrodzenia które uzyskałaś pracując bez umowy o pracę. Lepiej od razu
    > się zastanów jak to wytłumaczysz w US jak to wypłynie. Może po procesie
    > w sądzie pracy firma zapłaci Ci coś ekstra. Ale czy starczy tego na
    > wyrównanie rachunków z US?
    > A drugie wynagrodzenie powinnaś oczywiście oddać. Chyba jesteś uczciwa?

    A co ja niby mam tłumaczyć w US?? Sprawdziłam będzie tylko korekta oitu za
    zeszły rok i to wszystko, to pracodawca zawalił a nie ja.
    Następnym razem proponuję czytać uważniej posty. Wyraźnie napisałam, że
    wynagrodzenie zaległe otrzymałam dopiero mięsiac temu!!i dotyczy to
    grudnia, więc nie wymyślaj głupot.
    Szkoda, że tacy ludzie zaśmiecają forum
    --
    yanoosh