  • Data: 2007-10-23 18:11:07
    Temat: Re: pracodawca-oszust
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fflc9h$2bq7$1@news.mm.pl karen <d...@m...pl> pisze:

    > Polacy (to się pisze z dużej)
    > tak :) byc moze zapomnialam wcisnac Caps lock:)
    Może tak, a może nie.

    > taz odkladam :)
    Taż my tu nie o tobie.

    > o tych co pisze to raczej nie sa nastolatkami:)
    Gówniarstwo niekoniecznie odnosi się do wieku. Podobnie jak dojrzałość.

    > duzo ludzi jest w wieku, ktory nie mozna nazwac gowniarstwem:) i
    > zaznaczam, ze to nie sa rodziny patologiczne a o roznych wypadkach
    > losowych...
    > myslisz, ze kazdy problem pracy zwiazany jest z grupa praca? ta
    > dziedzina nie podlega prawu karnemu?
    Nie bardzo wiem o co ci właściwie chodzi.
    Gówniarzem można być mając i 50 lat.
    Wypadki losowe to - właśnie - wypadki. Nie reguła. Mogą się zdarzyć.
    Grupa poświęcona dyskusjom o pracy jest najwłaściwsza dla spraw dotyczących
    pracy, choć i prawna może być właściwa, mamy wszak prawo pracy.
    Wtręt o prawie karnym zupełnie bez związku i sensu.

    --
    Jotte