  • 1. Data: 2005-07-09 07:30:04
    Temat: praca przed monitorem a dofinansowanie do oularow?
    Od: "kolin82" <k...@o...pl>

    Witam!

    w najblizszych dniach wybieram sie do okulisty bo mam wrazenie ze pogorszyl
    mi sie znacznie wzrok.
    Pracuje od 10 miesiecy i badania robione przed przyjeciem do pracy byly
    idealne. Ale teraz po tych miesiacach - mimo ze pracuje przed dobrym lcd +
    jazeniowki ;( widze o wiele gorzej. chce to udokumentowac u lekarza medycyny
    pracy (ponoc tak trzeba) . Czy i w jakiej wysokosci firma moze (powinna)
    mnie dofinansowac w okularach.. tzn. chodzi bardziej o szkla niz oprawki...

    Pozdrawiam
    Kolin

  • 2. Data: 2005-07-09 08:43:28
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "kolin82" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (powinna) mnie dofinansowac w okularach.. tzn. chodzi bardziej o szkla niz

    bylo ostatnio ze dwa razy na grupie, google.pl -> grupy dyskusyjne ->
    zaawansowane szukanie
    na grupie pl.soc.prawo , a w temacie liub w tresci dofinansowanie do
    okularów
    P.

    --
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"

  • 3. Data: 2005-07-10 10:18:44
    Od: poreba <d...@p...com>

    "kolin82" <k...@o...pl> niebacznie popelnil

    > Czy i w jakiej wysokosci firma moze (powinna) mnie
    > dofinansowac w okularach.. tzn. chodzi bardziej o szkla niz
    > oprawki...
    Firma nic nie ma dofinansować, firma ma kupić.
    Tak jak rękawice, gumofilce czy kask.
    Jak sobie zamarzysz kask (okulary) z intarsjami (w plastiku?)
    znzczy oprawkami z bajerami - różnicę w cenie Ty ponosisz.

    --
    pozdro
    poreba, piszący w okularkach _należących_ do pracdawcy, za zgodą

  • 4. Data: 2005-07-10 10:47:05
    Od: "kolin82" <k...@o...pl>

    to powiedz mi jak mam to rozegrac.. bo wiem ze szkla z filtrami ktore bede
    chcial(musial) miec to nie naleza do najtanszych ok 70-100 zl za szklo.. a w
    kadrach powiedzieli mi ze dofinansuja max 100zl ;(... to mi na 1 szklo
    wystarzy...

    Pozdrawiam
    Kolin

  • 5. Data: 2005-07-11 16:51:39
    Od: poreba <d...@p...com>

    > to powiedz mi jak mam to rozegrac.. bo wiem ze szkla z filtrami
    > ktore bede chcial(musial) miec to nie naleza do najtanszych
    Moje kosztują nieco ponad 150, jak dodam antyrefleks i hartowanie
    to same szkła zawsze wprawiają księgowe w poddenerowanie.
    Lekarz medycyny pracy kieruje Cie na badanie specj.- okulista.
    Okulista daje Ci wskazanie do używania określonego typu szkieł.
    Zlecasz optykowi wykonanie, rachunek składasz w firmie, i tyle.
    Chyba, że obieg dokumentów księgowych masz inny. Dopasuj.

    --
    pozdro
    poreba