  • Data: 2004-01-26 11:50:20
    Temat: Re: praca o konkurencji po rozwiazaniu umowy o prace
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 25 Jan 2004, pasjonat wrote:
    [...]
    >+ > > To MUSI byc oddzielna umowa, [...]
    >+ > A Ty znowu...
    >+
    >+ wcale nie bylbym taki pewien, czy taka klauzula jest niewazna, chodz zgoda,
    >+ ze najlepiej by byla oddzielna umowa na oddzielnej kartce

    Nie wnikając w meritum sporu - to jak dla mnie nie ma różnicy
    czy są dwie umowy na jednej kartce czy osobnych bądź też czy
    umowa liczy jedną kartkę czy dwie :]
    Ale czy to jest jedna umowa ("z klauzulą") czy dwie dwie umowy...
    to owszem, jest różnica :]
    Szczególnie jeśli owa "pierwsza" umowa wygasa ! (a zdaje się że
    to jest podstawowy argument, prawda ?)

    pozdrowienia, Gotfryd