    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: praca dla fachowca
    Date: Thu, 03 Jan 2019 02:48:24 +0100 (CET)
    <1cm3ovpag0y34$.2n429b0dac9i$.dlg@40tude.net>
    <5c223427$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <1a2p7i8wnng0j$.rlxzw66y4vjx$.dlg@40tude.net>
    <TgYUD.71149$lC4.16535@fx15.ams1>
    <5c268f15$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    <29YWD.135414$5U5.93351@fx22.ams1>
    <5c2d21e5$0$498$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <5c2d4116$0$493$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <5c2d45d3$0$486$65785112@news.neostrada.pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > O jakich Ty wyjątkach piszesz? Bo zupełnie Cię nie rozumiem.

    Pisałeś że co do zasady stosowany wobec policjantów jest zarzut
    "przekroczenia uprawnień". To czy stosowanie tej zasady da się poprzeć
    czy nie zależy IMHO od tego jak liczne są/powinny być wyjątki gdy stawia
    się inne zarzuty.

    Czy może powinniśmy założyć że w sprawie Stachowiaka policjanci
    przekroczyli (istniejące) uprawnienia do tortur? Proś a będzie ci
    lekką ręką dane.

    --
    A. Filip